SEO / pozycjonowanie

po co to wszystko?

To obecnie MUST HAVE każdego biznesu w sieci. Czemu?
Jeszcze 10 lat temu nie było to oczywiste i naprawdę musieliśmy to tłumaczyć, ale obecnie wszyscy to już wiedzą. Po prostu każdy chce być wszędzie tam gdzie są jego Klienci.

A co się zmieniło przez ostatnie 10 lat, to to, że obecnie działania SEO wymagają znacznie więcej niż wcześniej.

Co się składa na działania SEO?

  • optymalizacja strony

    to zmiany, jakie trzeba wprowadzić na stronę by Google uznał ją za wartą wyświetlenia wysoko w wynikach. Więcej o tym w dziale „optymalizacja strony www”

  • linkowanie

    pozyskiwanie wartościowych linków, które wzmocnią pozycję strony www jest jedną ze składowych SEO

  • artykuły sponsorowane

    to bardzo wartościowe linki znajdujące się w eksperckich i ogólno tematycznych artykułach. Nie tylko dają nam link, ale również budują markę w internecie, dzięki czemu firma może zyskać status eksperta w swojej dziedzinie, lub po prostu doradcy, który zna się na rzeczy

  • marketing szeptany

    to bardzo ważna część działań, która pełni rolę opiniotwórczą. A czy ktokolwiek z nas nie czyta opinii w celu zweryfikowania swojego wyboru? No właśnie. Dlatego to jest takie ważne. Nawet Ci co uważają opinie za nieważne – CZYTAJĄ JE

  • content marketing

    czyli TREŚĆ, TREŚĆ i jeszcze raz TREŚĆ. No cóż budowa dobrego contentu to nieprosta sprawa, ale my dajemy radę

  • Social media

    Profil na Facebooku, Instagramie, Pinterest, Google Maps. To dzięki nim budujemy markę i wchodzimy w interakcję z Klientami. Zastanawiacie się czy ma to sens? A czy Wy korzystacie z map Google, Instagrama i Facebooka? No właśnie – sami sobie odpowiedzieliście.

oferta szyta na miarę

Podobnie jak w przypadku kampanii SEM tak i tu ofertę szyjemy na miarę. Inaczej się pozycjonuje sklepy online, a inaczej stronę firmową, inaczej firmy lokalne, a inaczej ogólnopolskie.
Pomyślicie, że w tym dziale w ogóle nie ma mowy o hasłach kluczowych.

Internauci wyszukują bardzo precyzyjnie. Dobierając konkretne kombinacje fraz musielibyśmy wybrać ich pewnie ze 100, a może i 1000. Zamiast tego wybieramy frazy bazowe i trzymamy się ich przy pozycjonowaniu, ale naszym celem jest spowodowanie, by strona była widoczna pod tysiącami fraz. By to osiągnąć określamy tylko część z nich i działamy kompleksowo, by w końcu dać Wam to, czego potrzebujecie – nie FRAZĘ, a KLIENTA.

5721

wypozycjonowanych fraz

112

wykonanych optymalizacji

235

analiz dla Klientów