SEM / Google Ads

Oferujemy kampanie w ramach programu Google Ads. To reklamy nie tylko w wyszukiwarce Google, ale także na wielu stronach partnerskich i na Youtube czy Gmail.

Poniżej zestawienie podstawowych rodzajów kampanii i możliwości jakie stwarzają:

  • kampania linków w google.pl
    (w sieci wyszukiwania)

    Możemy zaproponować linki w google.pl w wyszukiwarce. Dobieramy frazy związane z ofertą produktową lub usługową.

  • kampania linków w sieci partnerskiej

    Linki wyświetlane w sieci reklamowej (serwisy typu Onet, Wp, Muratordom, Wizaz i setki innych) kierowane mogą być do osób, które odwiedziły konkurencję, są zainteresowane konkretnymi usługami lub produktami.

  • kampania linków remarketingowych

    Możemy zaproponować linki wyświetlane w sieci reklamowej (serwisy typu Onet, Muratordom, Wizaz, Wp i setki innych) kierowane do osób, które odwiedziły wcześniej stronę lub poszczególne jej części.

  • kampania zakupowa

    Reklama zakupowa to jedyna, która pozwala produktom wyświetlać się wraz z cenami w wyszukiwarce Google. Jest ona możliwa tylko w przypadku sprzedaży online.

kampania linków w google.pl (w sieci wyszukiwania)

Możemy zaproponować linki w google.pl w wyszukiwarce. Dobieramy frazy związane z ofertą produktową lub usługową.
Reklamy mają dobrane tytuły i opisy i są wzbogacone o rozszerzenia: linków, połączeń, informacji, cen i wiele innych. Każde z nich sprawia, że reklama jest bardziej widoczna i dociera do potencjalnych Klientów.
Reklamy mogą być dostosowane do czasowych promocji i mogą zmieniać się w zależności od potrzeb.
Reklamy te są widoczne w wyszukiwarce Google.pl, zatem tam, gdzie wszyscy szukają.
Można tu zastosować RLSA – kierowanie reklam do osób, które już wcześniej odwiedziły stronę, a szukają w wyszukiwarce Google.pl odpowiednich fraz.

kampania linków w sieci partnerskiej
(w sieci reklamowej)

Linki wyświetlane w sieci reklamowej (serwisy typu Onet, Wp, Muratordom, Wizaz i setki innych) kierowane mogą być do osób, które odwiedziły konkurencję, są zainteresowane konkretnymi usługami lub produktami.
Można dobrać poszczególne grupy Odbiorców i wyświetlać im reklamy dostosowane do ich preferencji i potrzeb. Oceniamy skuteczność sprzedaży, a w dalszym czasie podwyższamy stawki grup bardziej skutecznych, by trafiać z reklamą w 10tkę. Grupy niekoniecznie muszą być stałe, można je zmieniać, dobierać pod kątem wieku, lokalizacji i innych czynników. To samo dotyczy reklam, które mogą być dynamiczne, statyczne, graficzne, tekstowe.

kampania linków remarketingowych (remarketing)

Możemy zaproponować linki wyświetlane w sieci reklamowej (serwisy typu Onet, Muratordom, Wizaz, Wp i setki innych) kierowane do osób, które odwiedziły wcześniej stronę lub poszczególne jej części. Z reguły takie osoby, już były zainteresowane ofertą firmy, więc kierowanie do nich reklam przynosi lepsze rezultaty.
W zależności od miejsca, które zostało odwiedzone, możemy dobierać odpowiednie treści reklam. Z remarketingiem miał do czynienia każdy kto nieco korzysta z Internetu. Remarketing czasem może być nawet drażniący, ale DZIAŁA.

kampania zakupowa (reklama produktowa)

Reklama zakupowa to jedyna, która pozwala produktom wyświetlać się wraz z cenami w wyszukiwarce Google. Jest ona możliwa tylko w przypadku sprzedaży online.
Reklamy zakupowe prezentują produkt, cenę i nazwę produktu. Są to niezwykle skuteczne kampanie. Wykorzystując inteligentne rozwiązania w Google, reklamy mogą być wyświetlane tym, którzy z dużym prawdopodobieństwem dokonają zakupu.

Każdą naszą propozycję tworzymy dla Państwa indywidualnie dobierając kampanie pod CELE biznesowe jakie są nam wyznaczone. Obiekt turystyczny w górach będzie miał dobrane inne narzędzia i kampanie niż sklep internetowy z bielizną.
Każda oferta jest szyta na miarę, a ich częścią wspólną jest tylko to, że kampanie tworzymy od 500 zł netto.

60%

osób wyszukuje mobilnie

98%

osób uważa google ads za skuteczne

80%

osób doświadczyło remarketingu

45%

osób jest zaskoczonych inteligentnymi rozwiązaniami Google ads